Hrádecký vrch: Zádolí

2016/12/25

„Zádolí“ – popis tratě : Začátek je na cyklostezce č.2157 Rokycany – Dobřív, těsně za horizontem (ve směru od Rokycan) je odbočka vpravo do lesa. Pak po lesní cestě traverzujeme východním svahem Hrádeckého vrchu. Po ostřejší pravotočivé zatáčce pokračujeme stále téměř po vrstevnici jižním svahem až se dostaneme na rozcestí, kde se dáme vpravo lehce do kopce. Mineme odpočinková místa u studánek, nejprve Nad haldou (vlevo), o pár desítek metrů další Hrádecký vrch (vpravo) a na dalším rozcestí se dáme opět vpravo.

Po krátkém výjezdu se dáme na rozcestí o krmelce vlevo a po vrstevnici objedeme vrchol Hrádeckého vrchu. Přibližně po 700 metrech dáme pozor na prudkou odbočku vlevo ze svahu dolů, ta je asi 10 metrů za odbočkou okruhu „Nad haldou“. Tady POZOR na prudký sjezd mezi stromy, je to opravdu hodně na brzdy, tak prosím opatrně !!! Sjezdem se dostaneme na cestu, kterou jsme jeli při výjezdu, ale tentokrát ji projedeme v opačném směru, tedy vlevo až do známé ostřejší levotočivé zatáčky. Tady je vpravo dolů odbočka do lesa a příjemným sjezdem se dostaneme až na asfaltovou silnici na Pavlovsku, kde se dáme vlevo a podél lesa se vrátíme na samotný začátek okruhu.

Z tohoto článku můžete odebírat novinky pomocí RSS 2.0 a také napsat komentář.